fredag 26. juni 2009

Ny dag på butikken

Sommaren er komen til oss her vest, og det er berre heilt fantastisk. Sol ifrå blå himmel og heile 29 grader i skyggen!! Vart for varmt ute i sola, men inne i butikken var det svalt og godt, og eg kosa meg med litt syarbeid. Fine dukar til å ha over deigen medan han hevar seg, eller over dei nybakte ferdige bollane f.eks. Sydd av gamle stoffrestar i herlege fargar...








Sjekk også ut nettbutikken vår der me har masse godbitar...f.eks. denne nydelege veggstaken til to lys. Pris 295,-

8 kommentarer:

Orlaug sa...

Nydeleg fine stoff!
Detta likar me.....

Alettesiriane sa...

Så gode idear de har!Eg skal klara å besøka butikken når eg fer til sogn!

Camilla sa...

ååå..så fine stoff!!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Nydeleg fine stoff.
Rein nostalgi dette:)
Ha ei fin helg.
Sommarsmil H

Lycke sa...

Kanonfina degdukar ni gjort och ljusstaken var också begärlig!!!
Alltid lika härligt att kika in här!!!
Hoppas ni har lika mycket sommar som vi!! 30 grader varmt i morse redan och bad varje dag!!!
Tipsade om din blogg och nätbutiken Eran i mitt inlägg idag, för jag blev så kär i termosen, fniss, förklaras i min andra kommentar!!!

Kramar Lycke

Persilja sa...

Oj, vilken drömbutik jag plötsligt hittade till! Underbart! Allt var fint och noga utvalt och precis i min smak!!! Bloggen är lika mysig den. Måste dyka lite mera i era inlägg!

Lycke sa...

Hallå hallå! Lycke här igen!!! Å, så kul ni åker upp genom Sverige, Hilde!!! Antar att ni inte åker så sålngt upp som till Luleå, för då hade ni ju gärna fått svänga in till oss och hälsa på!!!
Är inte så duktig på utflyktsmål längs vägen, men Piteå havsbad är ju jättefint badställe, får höra med mannen min om fler ställen söderut för han är mer bevandrad den vägen...
Ja, du får gärna kika om det finns sådan termos, och det är ju såå mycket fint ni har, så vi kan väl höras om det!!!

Hoppas ni får en fiina resa genom Svealand, är ju så väldigt varmt här med så det är sol och bad varje dag..har ju stranden blott tre hus ner från oss...så det är verkligen semester nu!!

Solkramar Lycke

Lycke sa...

Hello hello!!!

Har ni tagit er hem ännu, eller svirar ni på vägarna i Sverige ännu!?! Är ju litt sugen på att beställa jag, hihi, men jag kan nog tåla mig en stund till...
Här är såå trist väder nu..bara 10-12 grader igår och idag, och jag blir jättegrinig...tar nog pick o pack och flyttar till skåne om det inte rättar till sig, hiihii

Sommarkramar Lycke