mandag 6. juli 2009

Ein inspirerande ferie

I am back in town, til vesle Evanger, etter ein super duper ferie med familien, til Danmark og Sverige.

Eg elskar å feriera i desse landa, og spesielt med eit slikt fantastisk ver me har hatt frå dag ein av.

Det er noko eige med små danske landsbyar med fine bindingsverk hus med stråtak, alltid ein bakar på hjørnet og deilig stor vaffel-is med jordbærguf og softis. Å køyra gjennom enger med korn og skimta ei vakker kyrkje i det fjerne. Eller eit spennande slott...


Bruktmarked og små spennande butikkar...
Deilige sandstrender som innbyr til eit forfriskande bad.

Me budde to netter i Valby i København, etter å ha lest om det i siste Boligliv, måtte jo det prøvast. Me budde på http://www.bedincph.dk/ som var midt i blinken. Koselig og fin leilighet og bra beliggenhet i forhold til buss/ tog inn til Køben. Me fann fram til nokre av butikkane frå artikkelen i Boligliv, blant anna Moster Olga. Veldig fin butikk :)

I Sverige prøvde me ut to vandrarheimar, ein i Halmstad, Knebildstorp Gård ( fint, men litt nytt og upersonlig ) og ein i Hunnebostrand ( enkelt rom, inkl. frokost, og i fine omgivnader som verkeleg inspirerte ).

Hunnebostrand var ein utruleg sjarmerande skjærgårdslandsby, eg berre måtte ta bilder av nokre av dei fine husa nede i sentrum.




( Skulle berre nett ha flytta dei bilane framfor.... )

Når me er på tur i Danmark og Sverige høyrer det alltid med å få med seg så mange loppis og bruktmarked som me kjem over :) ( Og heldigvis er det ikkje berre meg i familien som likar dette, til og med eldste dottera vår vart svært interessert, då ho fekk det for seg at ei gamal settekasse, det SKULLE ho ha ! Ho gjekk skuffa ifrå mange loppis, enten hadde dei ikkje, eller dei var for dyre.... Til slutt måtte me krype til korset, og kjøpte ei på Grei Handel ( nær Hønen-krysset ved Hønefoss ) Den var også dyr, men, men... Eg er jo i grunnen glad for at ho heller ynskjer seg ei gamal hylle, enn ei ny, som kanskje ikkje er så fin ;) )

Dette biletet måtte eg berre ta. Sjå kor spennande det ser ut !!
Eit ekte svensk loppis mellom Hunnebostrand og Fjellbacka :) :)

Fann som vanleg mykje fint... og rart, men alt får ein jo sjølvsagt ikkje med seg heim dessverre....
Har heldigvis ein mann som er veldig flink å laga plass i bilen, så litt vart det no :)
No skal det sorterast, noko til meg sjølv og noko til butikken.
Her ser de litt av det me hadde med...




Då har eg henta inspirasjon til mangt og mykje.
Hausta mange gode erfaringar både når det gjeld overnatting, butikk og kafè.
Fekk også mykje inspirasjon til å laga noko, så no spørs det om eg får setta igang med symaskina etter gamalt...
Ynskjer god sommar vidare til alle, og gode turar til dei som skal det.
No skal eg jobba litt igjen, og torsdag og fredag er eg klar for butikken :)
- Hilde-

5 kommentarer:

Rosa sa...

Åh, så flotte bilder frå fine små stader! Skjønar at de har hatt ei god ferieveke - vel unt!

Camilla sa...

:) Leste også om Valby, og håper jeg greier dra med meg de andre dit..hihi Om 10 dager drar nemlig hele storfamilien til Danmark(og gjennom Sverige hjem igjen), ååå..som jeg gleder meg :)

Orlaug sa...

Du hendelse so masse fint du viser.....so idyllisk.....må berre innrømme: eg er misunneleg......spesielt på besøket på bruktbutikkar osv.

ana sa...

Så koselig innlegg, frister litt å dra nedover til Danmark og Sverige etter å ha sett disse bildene og lest + mimret tilbake om tidligere ferieopplevelser jeg selv har derfra

Lycke sa...

Hallå Hilde!!! så är du hemma till slut! Ser ju ut som att det varit jättemysig resa det där..antar att ni inte var så långt upp i norra Sverige, som där jag bor, hihi...
Härliga bilder på alla ställen, och jag kanske får tips av dig istället nu, för vi ska bila nedåt Sverige längre fram i sommar...mmm...
fina grejer du hittade också!!! Gillade fatet särskilt!!!

Hade en liten fråga här! När jag tittar på presentpapper i nätbutiken, så står det assortert...betyder det att man inte vet vilket man får eller??? vill ha alla sex av dem och några dubbelt upp, så jag skulle gärna vilja veta...och hur mycket blir det i frakt om ni skickar till Sverige?
Var ju kanske intresserad av en sån där termos med blomma på också, men lite osäker, beror på kostnaden..men presentpapper i massor anskar jag mig, hihi...skulle också vara intressant med nån retrotapet...
Min mailadress är: Lycke.live@gmail.com

Kramhögar Lycke