torsdag 20. august 2009

Fretex og messe



Siste kjøp på Fretex.
Syns ofte det blir dyrt å kjøpa der for å selga vidare i butikken, men av og til MÅ ein berre...

Kjøpte eit fint fat i blikk. Nydeleg mønster på.
Den kule lampen er min personlig. Har mala foten gul og prøver febrilsk å finna den rette plassen i stova...



Og denne vesle dokke berebagen var berre heilt skjønn med det mønsteret.



Me reiser til Oslo idag, på gave-og interiørmesse.
Fyrste gong for Turid, så her blir det se og lær :) Hi hi :)
Me skal kosa oss masse.
Butikken blir difor stengt i morgon.
God helg til alle, og takk for hyggelege kommentarer sist :)

3 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

så stilige bilder ! Jeg hadde aldri fått til å få sånne ting til å se sååå stilig ut ! :)

lykke til på messe :)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Flotte ting du har funnet på fretex.
Det er så kjekt å gå der å kikke, men eg synes det er blitt litt i dyraste laget for ein del ting der.
Sånn dokkebag, ivertfall nesten lik, fekk eg av bror min til jul når eg var 4-5 år, uheldigvis kom far min til å brenne han opp. Tragedie.
Kos deg på messa du også, og så sjåast me kanskje.
Smil H

La luz del norte sa...

Det fatet var nydelig!!! Selger du på nett også, kanskje? Lykke til på messa og kos deg masse!

Solrosa