fredag 9. april 2010

Snart London


Damene gleeeeeeeeeer seg !!!!
Me håpar og trur at mennene våre gjer det same ;)
I morgon ber det til storbyen og kva passa vel meir perfekt då at me kunne lese om
"Vintageweekend i London" i siste Boligliv.
Håpar å kome heimatt med ny giv og masse inspirasjon :)

Men fyrst skal me ha gjort unde feiring av Turid !
( PS. Ho er førti...tatattam ! )
Og me er invitert til gards for feiring i ettermiddag :)
Takk Turid....og husbonden ;)

Ynskjer alle ei riktig god helg !!!!
PS. Butikken er stengt laurdag 10.april !!!

3 kommentarer:

DUNNISMoR sa...

Heldige de er!
Og grattis til Turid!
Have a nice weekend & Bon voyage!:)

Susanne sa...

Hei igjen!

Eg veit ikkje om de les dette før de fer, men eg prøver:

Dersom de har tid, ta ein tur til den fargerike bydelen Camden. Den ligg rett nord for Regent's Park, ta Tuben til Camden Town eller Chalk Farm. Artig stad med artige små og store marknader - og enno artigare folk i gatene!

Og ein ting til... Når de er på veg inn frå flyet til terminalbygningen, napp med dykk kvar sitt eksemplar av den vesle raude London-brosjyra som heng på veggen. Den har eit snedde kart over Tuben, og kortfatta info om eitt og hitt som kan vera interessant for turistar.

Og til slutt: Mind your P's and Q's! (Hugs å seie Please og Thank you. Heile tida ;o)

Susanne

Kardemomme sa...

Så herlig med vintageweekend i London! Skulle gjerne gjort det samme selv. Mange år siden sist jeg var i den byen og jeg kjenner at det er på tide igjen snart. Gleder meg til å se bilder når dere kommer hjem :)Håper dere fant en masse spennende markeder!
Klem fra Kardemomme :))