mandag 30. august 2010

Balkanfest



Då var årets Balkanfest over.
Ei fantastisk helg atter ein gong, med musikk og rytmar, mat, glade og dansande folk og ein eksotisk stemning.
Patinahuset ligg midt inni festivalområdet, så dei som var innom til oss i løpet av helga måtte kjøpa seg billett.
Irene og Dag har vore travle kafévertar, då Turid og Hilde jobba med andre ting under festivalen.



Me har fått oss nytt skilt som heng på veggen. Ei lokal og kjempegrei dama har laga det til oss, og me synes det er fantastisk fint :) TUSEN TAKK May !!!!! :)

3 kommentarer:

Rosa sa...

Alle rapportar tydar på ei vellukka helg, og det er fantastisk kjekt med tanke på alle dugnadstimane som er lagt ned!

Gler meg til neste gong!

Anonym sa...

veit no kven som er greiast

Elin G P sa...

Heia,her er ei knette fra Nordnorge,tittet innom bloggen deres her etter at jeg har lest repportasje om dere i bladet,Lev landlig,så koselig å høre at dere lager bjørkesaft og selger der i kafeen,såå lurt!!det er ei god saft jeg også har laget med hell,vældig godt å lage iskrem av også =)Lykke til videre til dere tre,jeg vil gjærne legge dere til i blogglista mi,kanhende jeg kan bestille noe etterhvert fra dere.Mvh Elin