lørdag 13. november 2010

"Nye" varer og "nytt" rom



Ei stund sidan me fekk varer frå House Doctor no, men tida går så fort.
Desse termosane har me hatt tidlegare, men med eit anna mønster på. Dei er kjempefine !



Artige jolekuler i år, og raudt er fint til jol.
Har ikkje alltid syntes det, men nett no er det greit med litt raudt ;)





Ellers er Turid her igang med malekosten.
I andre etasje har me hatt eit rom bak nokre forheng, fullt i rot !! Og me tippar det er mange som har latt seg frista til å kikka bakom her, til stor skuffelse, hi hi.
No skal me male tak og golv også der, så får me litt større butikk.
Me skal også lage eit kontor og hobby-rom til oss sjølve.
Det blir bra !

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Hihi..ja jeg tillot meg å ta en kikk..må innrømme det O=)O=)
så spennende med et nytt rom da.. flotte varer...

Ønsker deg en fin lørdagskveld..

Klemmer

Rosa sa...

De er driftige, det skal vere sikkert!
Eg gledar meg forøvrig stadig over min nye fine termos i rosa og turkis, og har fått mykje skryt for den!
Imorgon vert det nok kaffi hjå deko, og kanskje noko attåt? ;)